čtvrtek 6. dubna 2017

Volníčko...


...dnes jsem byla sice v práci celý den, ale Elenku si vyzvedl ve školce tatínek a já jsem strávila kulturou nabitý večer s mou kamarádkou/kolegyňkou z práce, od které jsem dostala pozvání na představení Božská Sarah, v jejíž roly excelovala Iva Janžurová v doprovodu velmi dobrého herce Kryštofa  Hádka.




Zprvu jsem si říkala co tam dělám, ale každou chvilkou jsem cítila jak mě víc a víc Iva Janžurová vtahuje do pamětí Sarah B. a já s ní procházím každý důležity moment do kterého se vžívá při sepisování pamětí na sklonku svého života...emoce se mnou cloumají...chvilku se směju, zvážním, nebo jsem překvapená....dychtivě očekávám, který silný okamžik ze života Sarah B. mi Iva Janžurová pomůže prožít...
..nádhera...je konec představení a všichni tleskají jakoby se jednalo o poslední představení...začínáme si stoupat a projevovat mnoho díků s úctou za skvělý herecký výkon...dojalo mě to natolik, že i kapka slzy ukápla....stálo to za to...


 

Děkuji....:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat