pondělí 3. dubna 2017

První opékání buřtů...

...pondělí, je pro mne dnem, kdy ráno dle nepsaného zákona nestíhám...Budíka mám nařízeného o čtvrt hodiny dříve, ale každou minutu se domnívám, že vstávat o hodinu dříve by mi stejně nepomohlo :-D...


...konečně skáču s Elenkou do auta a jedeme směr školka....Elenka většinou po ránu sleduje dopravu a diktuje mi podle hrajících písní, které rádio si necháme puštěné a samozřejmě mě občas procvičí s hlasitostí...víc, mín, jestě mín, né to je moc, neslyším....ale v tento moment se vetšinou probírám a přebírám rozhodnutí nad hlasitostí rádia já sama...

Elenka ve školce a já v práci, kde je všeho nad míru.

Babička L. a děda P. vyzvedli Elenku ve školce, protože máme dnes sraz u Mily na baráčku, kam jsme byli pozvaní na opékání buřtů...těšila jsem se jak malá holka....byl to příjemný večer :-)...


Žádné komentáře:

Okomentovat